Výhody konzumace proteinu a na co si dát pozor







Každý je s touto potravinou určitým způsobem obeznámen, neboť se jedná o nejrozšířenější doplněk potravy (a také suplement). Buď patříte do skupiny, která ho vnímá jako prášek pro svalovce, jenž je pro kohokoliv jiného nevhodný, nebo naopak do té, jež ho vnímá jako potravinu dostupnou pro širokou veřejnost. Jako každá jiná věc má své pro i proti. V dnešní době je využíván více než kdy předtím a je konzumován oběma pohlavími i rozličnými věkovými skupinami.

Nejedná se o žádnou mašinu na svaly, jinak by ho brali všichni. Ve skutečnosti se jedná o šikovný doplněk bílkovin a zpestření jídelníčku. Pro jeho konzumaci jsou určitá doporučení, kterými byste se měli řídit, abyste dosáhli kýženého efektu a nepřivodili si zbytečné potíže. Nemusíte se však bát, že abyste ho mohli jíst, musíte být znalec. Na každém balení je podrobně a jednoduše vysvětleno, jak ho rozmíchat v tekutinách a v jakých časech ho konzumovat.

Buďte si však jistí, že nepřesahujete denní dávku, protože by s tím mohli přijít trávicí problémy a následně i potíže na záchodě. Spočítejte si, kolik bílkovin zhruba konzumujete, protože jestli jich máte dostatek, nemá smysl si je doplňovat proteinem. Ale jestli si tím nejste jistí, zbytečně si s tím nelamte hlavu, hlavní je se nezačít jídlem a nutričními hodnotami trápit.

Jaké benefity protein přináší

Jak jsem zmiňovala výše, je to skvělý suplement a doplněk stravy, který napomáhá k regeneraci a tvorbě svalů. Svým způsobem je i pomocníkem při dietách, neboť protein s vodou vás příjemně zasytí a předejdete tím pozdější dojídání se sladkým. Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že chutná úplně jako milkshake, ale zdaleka nemá jeho kalorickou hodnotu, takže jako občasnou svačinu vřele doporučuji. Stále však platí, že byste si měli hlídat čas, kdy si ho dáváte a hlavně v jakém množství.

Komentářů

komentáře