Nový trend: diváci chodí na Mimoni 2 v oblecích







Co začalo nevinným ironickým žertíkem, skončilo masovou obsesí s chozením do kina v oblecích s doutníky. Hnutí #gentleminions se na základě jednoho videa na TikToku rozšířilo do celého světa a dohnalo do kin skupiny mladých kluků, kteří se na promítání jak se patří, vyfikli.

Normálně by se jednalo o až úsměvné gesto, avšak kinosály to postupně začaly zakazovat kvůli vzrůstajícím nepokojům. S hnutím #gentleminions totiž souviseli i hlasité ukázky podpory v podobě hřmotného potlesku či házení banánů na promítací plátno. Ostatní diváci si kvůli tomu neužili film a v pár případech došlo i k poničení vybavení. Je třeba se na celou situaci dívat s dávkou humoru, neboť co je úsměvnější než skupina mladých dospělých, jež se ve formálním oblečení jde podívat na dětský animák.

Zde je vidět, jakou mají sociální sítě moc. Stačí jedno video, které se stane virálním, a dokáže tím ovlivnit tisíce diváků po celém světě. A jakkoliv milý a vtipný se nám může tento trend zdát, měli bychom si uvědomit, že s horším nápadem by mohla přijít mnohem větší škoda.

K čemu se dá toto masové šílenství připodobnit?

Tvůrci filmu Mimoňové 2 se díky tomuto neplánovanému marketingovému tahu musí tetelit blahem. Do kina tím přitáhly i jiné než cílové skupiny a filmu se dostala nevídaná pozornost. A prvním pravidlem ve světě businessu je, že pozornost rozhodně nemusí být pozitivní, zato je vždy vítaná.

TikTok je platforma, kde produkty získávají neuvěřitelnou reklamu. Pokud jste jeho uživateli, jistě vám neunikla značka Ordinary a její skin care produkty. Krvavě rudá tekutina, která vám pomůže i od sebehoršího akné se v roce 2021 stala naprostým must have a dlouho se držela v centru pozornosti.

Zdali funguje nebo ne, jste se museli přesvědčit koupí, avšak pozitivního ohlasu bylo mnoho. Je těžké se nenechat strhnout davem a jeho pomíjivými trendy, avšak je třeba si zachovat svou hlavu a nenechat se tak snadno ovlivnit.

Komentářů

komentáře