SKANDÁL v českém supermarketu. Záběry ukazují kuřata pár dní předtím, než jdou na jatka









Albert je kritizován obránci zvířat za to, že v reklamách na kuřecí maso klame zákazníky a uplatňuje dvojí standard v požadavcích na chov kuřat. To, co je akceptováno v České republice, by v zahraničí neobstálo. Řetězec se brání tím, že „jiný kraj, jiný standard“.Namísto toho, aby diváci viděli heboučká kuřátka v televizní reklamě na Albertovo 100% české kuře, se jim předkládá odlišná realita. Záběry získané z chovů, které dodávají kuřata do Albertu, ukazují desítky tisíc kuřat živořících v přeplněných halách, s mrtvými a zmrzačenými zvířaty v hrozných podmínkách.

Hrozné podmínky

Obránci zvířat, spolu s mladým mužem, který záběry pořídil, tvrdí, že je důležité ukázat pravdivý obraz a odhalit krutost, která se zvířatům děje. Tyto záběry dokumentují život kuřat krátce před jejich smrtí na jatkách, přičemž jejich životní podmínky jsou výrazně odlišné od idylického obrazu prezentovaného v reklamě.

Článek pokračuje v galerii níže

 

 

 

 

Komentářů

komentáře