Šílenství kvůli medvídkovi ze Starbucks za 600Kč. Fronty od čtyř ráno a okamžitý výprodej.

zdroj foto: facebook.com, instagram.com , upravená koláž: fasteer.cz, využití umělé inteligence, jedná se o ilustrační náhledový obrázek






Něco takového se nevidí každý den. Před kavárnami Starbucks se tvořily fronty ještě před rozedněním – a důvodem nebyla káva, ale malý skleněný hrníček ve tvaru medvídka. Limitovaná edice Bearista za zhruba 600 korun zmizela z pultů během několika minut. Zákazníci čekali od čtyř ráno, někteří marně, a hrníček se okamžitě objevil na eBay za násobně vyšší ceny. Z jednoduchého doplňku ke kávě se tak stal sběratelský fenomén, který rozpoutal doslova kávovou horečku.

  • Bearista mánie – limitovaný hrníček od Starbucks vyprodaný během pár minut.

  • Překupníci útočí – na eBay se prodává za několikanásobek původní ceny.

  • Češi čekají – zatím není jisté, zda se ikonický hrnek dostane i do českých kaváren.

Kávový medvídek, který pobláznil svět

Řetězec Starbucks uvedl hrníček Bearista při příležitosti uvedení zimní nabídky nápojů – karamelového latté, ledového latté s cukrovými sušenkami nebo kávy s perníkovým sirupem. Jenže tentokrát nezpůsobil rozruch samotný nápoj, ale doplněk, který k němu patřil. Skleněný hrnek s tvarem roztomilého medvídka a silikonovou čepičkou se stal okamžitým hitem sociálních sítí.

Zákazníci v USA začali přicházet před kavárny už ve čtyři hodiny ráno. Některé pobočky měly otevřeno dříve než obvykle, aby uspokojily zájem, přesto se zboží vyprodalo během několika minut. Na každého zákazníka přitom připadal pouze jeden kus, aby se předešlo hromadným nákupům. Ani to však nezabránilo, aby se Bearista hrníček okamžitě objevil na online tržištích – často za dvojnásobek či trojnásobek původní ceny.

Mluvčí společnosti Starbucks pro CBS News uvedl, že poptávka předčila veškerá očekávání: „Dodali jsme více hrnků Bearista než téměř jakéhokoli jiného zboží, přesto se vyprodaly okamžitě. Chápeme zklamání našich zákazníků, kteří na něj nedosáhli.“ Společnost ale zatím neoznámila, zda plánuje doplnit zásoby nebo rozšířit prodej i do dalších zemí, včetně České republiky.

Z marketingového pohledu se akce ukázala jako mimořádně úspěšná. Na sociálních sítích zaplavily internet fotky s hrníčkem a hashtagy #BearistaCup či #StarbucksBear. Videa z front před kavárnami sbírají miliony zhlédnutí a zákazníci mluví o „nejroztomilejším hrníčku všech dob“.

Článek pokračuje v galerii níže


Zdroj: facebook.com, instagram.com, pro rešerši a text byla využita umělá inteligence.

 

 

 

 

Komentářů

komentáře