
Při navštěvování nových míst se většinou setkáme s nutností přespat v hotelu. Pro některé to je pouhá formalita, která k cestování patří, tudíž jí nevěnují příliš pozornosti, pro některé to je však podstatnou součástí cestování. Pokud patříte do první skupiny, pravděpodobně si seženete nějakou relativně levnou variantu, kde pro vás nedůležitější bude pouze přítomnost postele a snadná přístupnost k dopravě, abyste mohli pokračovat ve svých cestách.
Ne vždy se jedná o naši preferenci, k tomuto kroku nás často nutí absence financí a touha pouze poznat nové místo, ne si vychutnat luxusní pobyt. Pokud však k penězům přístup máte, tak vás jistě potěší se trochu rozmazlit a dopřát si lepší hotel. Ať už se ale jedná o dobrý nebo špatný hotel, všude platí stejná pravidla. Nemůžete ze svého hotelového apartmánu nadělat kůlničku na dříví!
Tipy jak se vyhnout pochybám o tom, co vše je třeba při odchodu zařídit
Nejprve začneme nejproblematičtější částí, kterou jsou odpadky. Snažte se o ohleduplnost vůči hotelovému personálu a nenechávejte odpadky volně ležet, vždy je vyhazujte do koše. To stejné platí i v prostorách koupelen, zejména pro ženy, které mají tendence v odtoku nechávat své vlasy. Pokud tam nějaké zůstaly, snažte se je vyhodit i s prázdnými ruličkami od toaletního papíru do koše, ať s tím pak nemají uklízečky práci. Zůstaňme ještě chvíli v koupelně a přesuňme se na ručníky. Jestliže jste nějaké použili, je třeba to i ukázat.
Hoďte je na jednu hromádku ke dveřím nebo je dejte stranou, ať je poznat, že jsou použité. Pokud jste za dobu svého pobytu nějak přesouvali nábytek, je třeba jej i navrátit na původní místo. Shrnuto a podtrženo, měli byste svůj pokoj odevzdat v takovém stavu, v jakém jste jej obdrželi. Vyhnete se tím faux pas a zároveň personálu ušetříte práci!